Uudenmaan Fysioterapeutit ry

Yhdistys

Uudenmaan Fysioterapeutit - Nylands Fysioterapeuter ry on vuonna 1970 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia Uudenmaan alueella jäsentensä yhdyssiteenä.

Tarjoamme alueemme fysioterapeuteille ammatillista täydennyskoulutusta laadukkaasti ja monipuolisesti. Koulutuksia suunniteltaessa huomioimme jäsenistön toiveet, joten otamme mielellään vastaan myös koulutustoiveita ja -ehdotuksia. Lisäksi pyrimme tarjoamaan jäsenistöllemme mieltä ja kehoa virkistävää, vähemmän totista virkistystoimintaa.

Yhdistykselle tärkeä osa-alue on täydennyskoulutusten lisäksi opiskelijatoiminta. Tavoitteenamme on saada opiskelijat aktiivisesti mukaan yhdistyksen toimintaan. Järjestämme myös pelkästään opiskelijoille suunnattuja koulutuksia ja jaamme stipendejä valmistuville fysioterapeuteille.

Vuonna 2023 jäseniä oli 1074.

2020 juhlistimme keskellä koronaa yhdistyksen 50-vuotis juhlavuotta. Alta löydät etänä järjestettyyn tapahtumaan tehdyn videon.

Yhdistyksen hallitus 2024

Piia Jääskeläinen, puheenjohtaja

Hallituksen varsinaiset jäsenet:

Jarkko Tuovila, varapuheenjohtaja
Suvi Routasuo
Minna Roine
Riikka Sinkko

Varajäsenet:

Tuula Kujala
Niklas Seppälä
Olga Möller
Kati Ollgren

Työryhmät

Virkistys, verkostoituminen (sisältää opiskelijatoiminnan): Olga Möller, Tuula Kujala, Niklas Seppälä

Koulutus (sisältää opiskelijatoiminnan): Niklas Seppälä, Jarkko Tuovila, Suvi Routasuo, Minna Roine

Yrittäjä: Piia Jääskeläinen, Riikka Sinkko

Viestintä: Essi Grönlund, Minna Roine

Senioritoiminta: Leena Setälä-Laine, Tuija Karhula, Tytti Nuoramo

Kaikki yhteydenotot toimiston sähköpostiin: toimisto@uffi.fi tai yhteydenottolomakkeella.

Yhdistyksen dokumentit

Uffin 50-vuotis juhlavideo

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.